سمورهای ما واقعاً از لگوها لذت می برند، از ساخت های رایگان گرفته تا تم ها گرفته تا همکاری با کیت های آموزش لگو. از بنیاد FUTURES برای کمک به تأمین مالی کیت ها برای تکمیل یادگیری ما در مورد ماشین های ساده تشکر می کنیم. من 6 کیت داشتم بنابراین اکثر کلاس ها 4 تا به یک گروه داشتند. با ساخت کیت دریافتم که تعیین مشاغل برای هر دانش آموز و سپس چرخاندن آن مشاغل مهم است تا همه بتوانند بسازند، گروه را هدایت کنند، قطعات را پیدا کنند و سپس ساخت را بررسی کنند.
اجازه دهید آنچه را که در حین معرفی کیت ها برای دانش آموزان خود یاد گرفتم برای دانش آموزان کلاس دوم به اشتراک بگذارم. بر اساس ماه تولد هر کودک 1-2-3-4 بود. برای جلسه اول 1-مسئول راهنمایی، گرفتن کیت و برگرداندن کیت بود. 2- قطعه یاب بود و قطعات را روی درب سازنده قرار داد. 3 سازنده بود و همه ناله می کردند که 3 نیست. این اتفاق می افتد و به همین دلیل است که ما مشاغل را می چرخانیم. 4 چک کننده و اولین کسی بود که ساخت را امتحان کرد. رویه ها به ما کمک کردند تا 45 دقیقه خود را به حداکثر برسانیم. باور کنید وقتی یک گاری لگو دارید که بچه ها می خواهند سوار شوند و بسازند، 45 دقیقه کافی نیست. کار گروهی، مهربانی، صبر و حمایت یکدیگر چیز زیبایی بود. وقتی کار را تمیز میکردیم، در مورد اینکه چه چیزی درست پیش رفت و چه چیزهایی را میتوانیم بهبود دهیم، صحبت میکردیم. مطمئناً همه میخواستند سازنده باشند، اما بعد از آن بچههایی بودند که دوست داشتند قطعات را پیدا کنند و بچههایی که واقعاً گروهی را که با آنها کار میکردند دوست داشتند، و حتی یکی که گفت آنقدر سرگرمکننده است که نمیتوانستند صبر کنند تا دوباره برگردند تا بسازند. البته همه با آن دانشجو موافق بودند. اینها مهارت هایی است که بزرگسالان روزانه از آنها استفاده می کنند و من به دانش آموزان کلاس دوم خود افتخار می کنم که با نقش هایشان نکات مثبت را پیدا کرده اند و خلق می کنند.