چگونه بازاریابان می توانند با جستجوی LLM سازگار شوند


تجزیه و تحلیل در وارتون

اخبار

چگونه بازاریابان می توانند با جستجوی LLM سازگار شوند

HBR_پوتانو
(خروجی: مرور کسب و کار هاروارد) مدل‌های زبان بزرگ (LLM) تجربه جستجویی را ارائه می‌دهند که به طور چشمگیری متفاوت از تجربه مرورگر وب است. بزرگترین تفاوت این است: LLM ها قول می دهند که به سوالات نه با پیوندها، همانطور که مرورگرهای وب انجام می دهند، بلکه با پاسخ پاسخ دهند. به طور فزاینده ای، با استفاده از برنامه هایی مانند ChatGPT یا Perplexity، یا پورتال های جستجو مانند Google's Search Generative Experience (اکنون AI Overviews) یا Bing's Copilot، مشتریان از طریق خروجی های زبان طبیعی در مورد محصولات و مارک ها یاد می گیرند. و این فرآیند، که بسیار مشاوره‌ای و محاوره‌ای خواهد بود، خط لوله اطلاعات جدیدی ایجاد می‌کند که بازاریابان باید بر آن نظارت داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که برندهایشان برای درخواست‌های مربوطه ارائه شده و به طور دقیق توصیف می‌شوند.
هوش مصنوعی در دانشکده وارتون، استفانو پونتونی، مدیر مشترک دانشکده وارتون و مایک انسینگ و جارویس باورز، سه راه را برای بازاریابان ارائه می دهند تا بتوانند با این چالش روبرو شوند.
مقاله کامل را اینجا بخوانید.

پست چگونه بازاریابان می‌توانند با جستجوی مبتنی بر LLM سازگار شوند، اولین بار در هوش مصنوعی در وارتون ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید