کسب و کارهای کوچک نرخ بالای پذیرش هوش مصنوعی را نشان می دهند



با گسترش استفاده از هوش مصنوعی، شرکت های کوچک بیشتری می گویند که از هوش مصنوعی برای کمک به کسب و کار خود استفاده می کنند.

در نظرسنجی اتاق بازرگانی ایالات متحده و Teneo، تقریباً همه مشاغل کوچک – 98 درصد – گفتند که از ابزاری استفاده می کنند که توسط هوش مصنوعی فعال شده است. 40 درصد گفتند که از ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند چت بات ها و ایجاد تصویر استفاده می کنند که تقریباً دو برابر از نظرسنجی سال گذشته است.
صاحبان مشاغل کوچک می گویند یافتن ابزارهای هوش مصنوعی مناسب به آنها کمک می کند در هزینه های پرسنل صرفه جویی کنند و زمان را آزاد کنند. اما آنها همچنین تأکید می کنند که نظارت انسانی هنوز یک ضرورت است.

جردن کرنشاو، معاون ارشد مرکز تعامل فناوری اتاق ایالات متحده، گفت: «هوش مصنوعی به کسب‌وکارهای کوچک – که اغلب کارمندان یا منابع رقبای خود را ندارند- اجازه می‌دهد تا از وزن خود بالاتر بروند. تشویق‌کننده است که ببینیم کسب‌وکارهای کوچک از فناوری استقبال می‌کنند و به آینده ابراز خوش‌بینی می‌کنند، زیرا این پلتفرم‌ها به عنوان کاتالیزوری برای نوآوری و انعطاف‌پذیری عمل می‌کنند.»

رندی اسپکمن، صاحب آژانس طراحی وب مستقر در سن دیگو، Randy Speckman Design با هفت کارمند، ابزار هوش مصنوعی مناسب برای کسب و کار خود را با آزمون و خطا پیدا کرد. او قبل از استفاده از ابزارهایی از جمله Conversion.ai و Copy.ai برای تولید پست‌های وبلاگ، خبرنامه‌های ایمیل و محتوای رسانه‌های اجتماعی، چند ابزار را امتحان کرد که کپی با کیفیت کافی نداشتند.

این ابزارها در زمان زیادی برای کارکنان Speckman صرفه جویی می کنند و در عین حال به حجم ثابتی از محتوای با کیفیت بالاتر اجازه می دهند. بهبود در تولید به این معنی است که او مجبور به استخدام نویسنده های بیشتری نبوده است.

اسپکمن گفت: «تنها نقطه ضعف این است که باید پیش‌نویس‌های اولیه هوش مصنوعی را بازبینی و اصلاح کنیم.
این نظرسنجی همچنین نشان داد که 91 درصد از کسب‌وکارهای کوچک که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند می‌گویند که این به رشد کسب‌وکارشان در آینده کمک می‌کند. هفتاد و هفت درصد از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که قصد دارند از فناوری های نوظهور از جمله هوش مصنوعی و متاورس استفاده کنند.

آماندا رینکه مالک Notice Ninja، یک شرکت انطباق دیجیتالی است که به متخصصان مالیاتی کمک می‌کند اخطارهای مالیاتی دریافتی خود را در فینیکس، آریزونا، با 15 کارمند خودکار کنند. شرکت او یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته است که داده‌های اعلامیه‌های مالیاتی را اسکن و ضبط می‌کند، سپس به طور خودکار هر اطلاعیه را به بخش و شخص مناسب هدایت می‌کند.

او گفت: «هنگامی که (هوش مصنوعی) به طور مدبرانه توسط متخصصان حوزه پیاده‌سازی شود، می‌تواند کارایی عمده‌ای ایجاد کند. “هوش مصنوعی جایگزین کار انسان نمی شود، بلکه آن را تقویت و ارتقا می دهد.”

این نظرسنجی نشان داد که کسب و کارهای بیشتری به طور کلی از پلتفرم های فناوری استفاده می کنند. چهل و هفت درصد از صاحبان مشاغل مورد بررسی گفتند که از چهار یا بیشتر پلتفرم فناوری استفاده می کنند – نسبت به سال گذشته 39 درصد افزایش یافته است – و بیش از یک چهارم گفتند که از شش یا بیشتر پلت فرم فناوری استفاده می کنند.

یان واترمن، مالک آژانس بازاریابی Waterman Consulting در سن پترزبورگ، فلوریدا، از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Jasper AI و SurferSEO استفاده می کند.

واترمن گفت: «جاسپر به ما کمک می‌کند تا به سرعت پست‌های وبلاگ، کپی تبلیغات و سایر محتوای نوشتاری تولید کنیم، در حالی که SurferSEO اطمینان می‌دهد که برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

واترمن می گوید که علیرغم تمام وعده هایش، هوش مصنوعی همچنان به نظارت انسانی نیاز دارد. او گفت: “این برای کارایی عالی است، اما همچنان به خلاقیت و استراتژی انسانی نیاز دارد تا بهترین نتایج را به دست آورد.”

حق چاپ 2024. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید