آیا به عنوان یک تهیه کننده مالیاتی جدید برای دسترسی به مشتریان کافی مشکل دارید؟ یا احساس می کنید که کسب و کار مالیاتی شما به یک پله سقوط کرده است؟
صرف نظر از دلیلی که باید کسب و کار خود را توسعه دهید، راه های مختلفی برای افزایش رشد کسب و کار و گسترش پایگاه مشتریان خود وجود دارد. در اینجا پنج استراتژی عملی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن ارجاع، جذب مشتریان جدید و افزایش ظرفیت دفتر خود از هم اکنون شروع به کار کنید.
1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
همانطور که در نظر می گیرید چگونه می توانید تجارت مالیاتی خود را گسترش دهید، به شناسایی افرادی که پایگاه مشتریان فعلی شما را تشکیل می دهند کمک می کند. آیا به نظر می رسد که آنها بیشتر در یک جایگاه خاص قرار می گیرند یا طیفی از حرفه ها، گروه های سنی یا سبک زندگی را نشان می دهند؟
اگر احساس می کنید که در حال حاضر یک بازار هدف دارید، می توانید تلاش خود را بر گسترش در آن بازار متمرکز کنید. و اگر جمعیت مشتری شما در همه جا وجود دارد، شاید زمان آن رسیده است که مخاطبان خود را محدود کنید.
یکی از بهترین راهها برای رشد کسبوکارتان این است که خودتان را در یک بازار خاص متمایز کنید. مشتریان مالیاتی از متخصصان نسبت به افراد عمومی قدردانی می کنند. بنابراین اگر میتوانید در چند زمینه خاص، مانند تهیه اظهارنامه مالیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک یا شرکتهای LLC، متخصص شوید، میتوانید آموزش مداوم خود را بر روی تفاوتهای ظریف کد مالیاتی برای آن مخاطبان خاص متمرکز کنید.
2. ارائه خدمات فعلی خود را افزایش دهید
متخصصان مالیاتی می توانند بیشتر از تهیه و ثبت مالیات انجام دهند. در نظر بگیرید ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان خود به عنوان مثال، اگر مشتریان فعلی شما به دوران بازنشستگی نزدیک می شوند، به آنها در مورد مزایای مالیاتی تراست ها و سایر انواع برنامه ریزی املاک و بازنشستگی توصیه کنید.
اگر تقریباً به طور انحصاری با مشاغل کوچک کار می کنید، خدمات مشاوره ای را در مورد نحوه سازماندهی کسب و کار خود برای به حداکثر رساندن کسرها، مشوق ها و اعتبارات مالیاتی در نظر بگیرید. با خدمات مشاوره ای، می توانید دفتر خود را در تمام طول سال و نه فقط در فصل مالیات، مشغول کار کنید.
3. استراتژی های بازاریابی قوی تری را اجرا کنید
هنگامی که یک بازار خاص را که می خواهید شناسایی کنید هدف یا مجموعه ای از خدمات مشاوره ای که می خواهید ارائه دهید، می توانید تخصص و خدمات خود را برای خود بازاریابی کنید هدف مخاطب:
من). اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به وضوح خدمات شما را توصیف می کند
در حالی که احتمالاً در حال حاضر یک وب سایت دارید، آیا بسیار تعمیم یافته است؟ اگر چنین است، آن را اصلاح کنید تا مهارتها و تخصصهایی را که در جایگاه خود ارائه میدهید برجسته کنید، خواه این خدمات مشاوره مالیاتی برای بازنشستگان باشد یا آمادگی مالیاتی برای صاحبان انفرادی.
II). پروفایل های رسانه های اجتماعی را با تمرکز بر روی پلتفرم هایی ایجاد کنید که مشتریان هدف شما وقت خود را در آنجا سپری می کنند
به عنوان مثال، اگر بازار شما صاحبان مشاغل کوچک است، مطمئن شوید که یک نمایه لینکدین دارید که به طور مرتب به روز رسانی در آن ارسال می کنید. اطمینان حاصل کنید که تعاملات اجتماعی مشتری شما ارگانیک است، نه خود تبلیغاتی: به سؤالات مربوط به مالیات یا کسب و کار پاسخ دهید و خود را به یک منبع قابل اعتماد برای مشاوره تبدیل کنید.
III). کمپین های بازاریابی خاص را انجام دهید
اگر حرفهایهای جوان مخاطبان شما هستند، خبرنامههای الکترونیکی ماهانه در مورد موضوعاتی مانند مزایای مالیاتی شروع طرح پسانداز بازنشستگی یا طرحهای پسانداز دانشگاهی برای فرزندانشان در اختیار آنها قرار دهید.
IV). از مشتریان موجود در بازار هدف خود برای ارجاع درخواست کنید
ارجاعات دهان به دهان بهترین راه برای یافتن مشتریان جدید است. اگر یکی از مشتریان شما واقعاً از تخصص و خدمات شما قدردانی می کند، از آنها بخواهید که دوستان و همکاران خود را معرفی کنند.
4. نرم افزار تهیه مالیات خود را ارتقا دهید
شاید کسب و کار مالیاتی شما در حال رشد نیست زیرا زمان کافی برای توسعه یک تجارت جدید را ندارید. این می تواند نرم افزار مالیاتی شما باشد. آیا از راه حل آماده سازی مالیات دسکتاپ قدیمی استفاده می کنید؟ یا هنوز اسناد مشتری را روی کاغذ در کمدهای بایگانی فلزی نگهداری می کنید؟
اگر هر یک از این سناریوها اداره مالیات شما را توصیف می کند، احتمالاً زمان آن رسیده است که بازی خود را با به روز رسانی نرم افزار آمادگی مالیاتی خود ارتقا دهید. نرم افزار مالیاتی مبتنی بر ابر بر روی سرورهای راه دور کار می کند و به شما این امکان را می دهد تا با اتصال به اینترنت از هر دستگاهی، به طور ایمن به برنامه های آماده سازی مالیاتی و داده های خود تقریباً از هر کجا دسترسی داشته باشید.
با نرمافزار مبتنی بر ابر، میتوانید تقریباً از هر مکانی، چه در خانهتان یا بازی بیسبال کودکتان، کار کنید و به مشتریان متصل بمانید و در عین حال امنیت دادهها را حفظ کنید.
نرمافزار مبتنی بر ابر گزینههای زیادی را نیز در اختیار شما قرار میدهد، مانند توانایی به کارگیری کارکنان از راه دور، گزینههای آپلود آسان اسناد برای مشتریان خود، و یک نوع نرمافزار تنظیم و فراموشکردن که ویژگیهای امنیتی و پشتیبانها را بهروزرسانی میکند. فایل های خود را به صورت خودکار بالا ببرید
با این همه افزایش بهره وری چه کاری می توانید انجام دهید؟ روی جذب مشتریان بیشتر کار کنید!
5. برای صرفه جویی در زمان، روی اتوماسیون سرمایه گذاری کنید
همچنین میتوانید با خودکار کردن هرچه بیشتر کارهای اداری اصلی خود، بهرهوری را افزایش دهید و زمان بیشتری را برای توسعه کسبوکار و ملاقاتهای رو در رو با مشتریان احتمالی آزاد کنید. به دنبال راه هایی برای خودکارسازی کارهای تکراری مانند پر کردن مدارک مورد نیاز مشتری یا پاسخ دادن به سؤالات اساسی در تلفن باشید.
بسیاری از راه حل های نرم افزاری تهیه مالیات گزینه هایی را برای ارسال ایمیل های خودکار به مشتریان به شما ارائه می دهند. همچنین میتوانید از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزودن اطلاعات مشتری به پایگاه داده خود استفاده کنید، زیرا آنها فرمها را بهصورت آنلاین پر میکنند، یا از نرمافزار زمانبندی استفاده کنید تا به مشتریان خود اجازه دهید تا جلسات آنلاین با شما را برنامهریزی کنند.
به استراتژی های رشد بیشتری برای کسب و کار مالیاتی خود نیاز دارید؟ منابع زیادی به صورت آنلاین برای ایجاد استراتژی های بازاریابی جدید و هدف قرار دادن بهتر مشتریان شما وجود دارد.
مهم نیست اهداف رشد شما، ارزیابی نیازهای مشتری، تلاش برای برآورده کردن آنها و سپس هدف قرار دادن بازاریابی می تواند به شما در ایجاد یک تجارت مالیاتی پایدار در بلندمدت کمک کند.
من Adeyemi Adetilewa، سردبیر IdeasPlusBusiness.com هستم. من به برندها کمک می کنم تا داستان های منحصر به فرد و تاثیرگذار را از طریق استفاده از بازاریابی آنلاین به اشتراک بگذارند. کارهای من در هافینگتون پست، Thrive Global، Addicted2Success، Hackernoon، The Good Men Project، و سایر نشریات به نمایش درآمده است.