بیایید مستقیماً به تعقیب و گریز بپردازیم—PPC فقط یک مورد دیگر در تابلوی تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ یکنوع بازی شبیه لوتو نیست. این یک میانبر قانونی برای افزایش دید کسب و کار کوچک شما به صورت آنلاین است.
PPC برای مشاغل کوچک به آنها کمک می کند تا دید را افزایش دهند و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند.
PPC را به عنوان بلندگوی کسب و کار خود در بازار دیجیتال در نظر بگیرید. بدون آن، شما فقط در خلاء زمزمه می کنید. اما نکته مهم اینجاست: این نیست که برای تبلیغات پول پرتاب کنید و امیدوار باشید چیزی درست شود.
این راهنما در مورد ایجاد یک استراتژی بازاریابی PPC برای مشاغل کوچک است که به همان اندازه که هوشمندانه و موثر است. بنابراین، اگر برای بازاریابی PPC آماده هستید، دست و پنجه نرم کنید! ما در شرف تبدیل آن کلیک ها به مشتری هستیم.
مزایای PPC برای صاحبان مشاغل کوچک
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) راهی قدرتمند برای کسب و کارهای کوچک برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و ایجاد نتایج ارائه می دهد.
با PPC، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، و آن را به یک استراتژی مقرون به صرفه تبدیل می کند. در اینجا مهمترین مزایای PPC برای صاحبان مشاغل کوچک و چگونگی کمک به رشد کسب و کار شما آورده شده است.
1. مخاطبان خود را به گونه ای درک کنید که آنها BFF شما هستند
تشخیص اینکه مشتریان شما چه کسانی را ناامید می کنند نه تنها هوشمندانه است، بلکه بسیار مهم است. فکر کن فراتر از جمعیت شناسی. سرگرمی های آنها چیست؟ آنها در چه سوراخ های خرگوش یوتیوب قرار می گیرند؟
جمعآوری این اطلاعات به این معنی است که میتوانید پیشبینی کنید که چه چیزی توجه آنها را جلب میکند، به چه پیشنهادهایی میپردازند، و حتی نوع زبانی که باعث میشود آنها احساس کنند در حال خواندن ذهنشان هستید.
در داده های تجزیه و تحلیل سایت خود غوطه ور شوید، نظرسنجی انجام دهید یا مستقیماً در رسانه های اجتماعی شرکت کنید. این یک کار پلیسی است و شما در حال جمع آوری مشخصات مشتری ایده آل خود هستید.
2. تحقیق کلمات کلیدی را ناخن بزنید
پرتاب کردن کلمات کلیدی تصادفی در ترکیب PPC مانند تلاش برای پختن یک کیک لذیذ با هر آنچه در یخچال شما است است – نتایج می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و اغلب آنطور که تصور می کردید به نتیجه نمی رسد.
برای جلوگیری از هدر دادن بودجه بازاریابی کلمات کلیدی بی اثرخود را با ابزارهایی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل مسلح کنید. این ابزار برای کشف آن کلمات کلیدی معدن طلا بسیار مهم است – عباراتی که جمعیت ایدهآل را با حجم جستجوی قابل توجهی جذب میکنند، اما نه آنقدر رقابتی که توسط خرجکنندگان بزرگتر غرق شوید.
تیکلید اصلی این است که تبلیغات شما را هدف قرار دهید تا افرادی که آنها را پیدا می کنند علاقه واقعی داشته باشند و احتمال مشارکت آنها بیشتر باشد. این رویکرد استراتژیک تضمین می کند که هر پنی از بودجه PPC شما عاقلانه خرج می شود و به طور بالقوه بینندگان را به بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان را به مشتریان ارزشمند تبدیل می کند.
3. بسته های سفارشی PPC را بررسی کنید
مدیریت کمپین های PPC می تواند به همان اندازه دلهره آور باشد که تلاش برای حل یک مکعب روبیک با چشم بسته. در اینجا یک تغییر دهنده بازی است: بسته های PPC مناسب به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است.
آژانسی که انتخاب می کنید بسیار مهم است زیرا آنها شرکای شما خواهند بود که برای مقابله با پیچیدگی های PPC مجهز خواهند شد. آنها با دقت کمپین هایی را ایجاد می کنند که کاملاً با نیازهای کسب و کار شما هماهنگ است و همه چیز را از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا تجزیه و تحلیل نهایی مدیریت می کنند.
تصور کنید که تمام جزئیات فنی را به متخصصانی که از PPC تنفس می کنند، تفویض کنید، و به شما این امکان را می دهد که روی تصویر گسترده تر تمرکز کنید – رشد کسب و کارتان. آنها اطمینان می دهند که هر دلاری که سرمایه گذاری می کنید سخت کار می کند و کلیک ها را به مشتری تبدیل می کند. این فقط برون سپاری نیست. این در مورد ارتقاء استراتژی دیجیتال شما بدون انجام کارهای سنگین است.
4. صفحات فرود خود را بهینه کنید
تبدیل مشتریان بالقوه به سرنخ در صفحه فرود شما اتفاق می افتد. بنابراین، هدایت آنها به یک صفحه عمومی واقعاً بد است.
هر صفحه فرود باید یک کپی از تبلیغاتی باشد که کاربر را به آنجا هدایت کرده است، بدون تفاوت در لحن یا پیام. برای هر صفحه محتوایی ایجاد کنید که به مشکلات و مسائل خاصی که تبلیغ ادعا می کند حل می کند، می پردازد. شامل قانع کننده، آشکار است دعوت به عمل می کند که بازدید کننده را به راحتی به اقدام بعدی هدایت می کند، که می تواند دانلود کتابچه راهنمای دستورالعمل، خرید یا اشتراک در خبرنامه باشد.
علاوه بر این، مطمئن شوید که چیدمان این صفحات واضح و از نظر بصری جذاب باشد تا توجه بازدیدکننده به اقدامی که می خواهید انجام دهند جلب شود. از محتوا و تصاویر متقاعدکننده و مرتبط استفاده کنید که پیام تبلیغ را تقویت می کند و با بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه و پاسخگویی تلفن همراه، تجربه کلی کاربر را در نظر بگیرید.
5. پیگیری، تست، و نیشگون گرفتن و کشیدن
مدیریت PPC بدون ردیابی مانند تلاش برای ضربه زدن با چشمان بسته است. شما باید مکانیسمهای ردیابی محکمی را تنظیم کنید تا ببینید کدام بخشهای کمپین شما کار میکنند و کدام بخشها صرفاً بودجه شما را میسوزاند.
از ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل اثربخشی کلمات کلیدی مختلف، کپی تبلیغات و صفحات فرود استفاده کنید. آزمایش و تنظیم مداوم بر اساس داده های واقعی تنها راه برای اصلاح استراتژی و بهبود بازگشت سرمایه است. به آن به عنوان تکامل در عمل فکر کنید. فقط بهترین کمپینهای اقتباس شده زنده میمانند و رشد میکنند.
نتیجه گیری
در پایان، اگر میخواهید بدون از دست دادن پیراهن خود وارد PPC شوید، باید نمایشهای هوشمندانهای بسازید که شامل شناخت مخاطبان و تکمیل تبلیغات شما میشود.
در حالی که دشوار نیست، نیاز به حس شدید مشاهده و آمادگی برای تغییر و پیشرفت دارد. با استفاده از این تاکتیک ها، به جای خرید صرف تبلیغات، روی گسترش شرکت خود سرمایه گذاری می کنید.
به آزمایش، تنظیم دقیق و بهینه سازی ادامه دهید. بازاریابی PPC شما ممکن است موتوری باشد که مرورگرها را به خریدار و علایق را به خرید تبدیل می کند و شرکت شما را پیش می برد. پس چرا تردید می کنی؟ بیایید آن کلیک ها را به حساب بیاوریم!
لیلی میلر یک طراح گرافیک ساکن سیدنی و یک نویسنده پرشور است. همه چیز را در مورد دکوراسیون خانه، تاریخ هنر و پخت و پز دوست دارد. او یک خانه مشترک با دو سگ دوست داشتنی و یک مارمولک به نام رادنی دارد.