5 نکته ساده ایمنی دفتر کار برای ایمن نگه داشتن محل کار


این روزها تمرکز و بحث زیادی در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن تعاملات آنلاین ما وجود دارد. پس از همه، ما آنلاین زندگی می کنیم.

بیشتر تعاملات و مکالمات ما از طریق وب اتفاق می افتد. ما اطلاعات، عکس ها، مصاحبه ها، ارسال پول، و خرید همه چیز از سیب گرفته تا خانه را با استفاده از اینترنت به اشتراک می گذاریم.

بنابراین جای تعجب نیست که توجه زیادی به دنیای وب می شود. اما آیا در مورد اوراق بهادار واقعی خود سهل انگاری می کنیم؟

در مورد ایمنی دفتر ما چطور؟ آیا در محل کار خود ایمن هستید؟

حتی با وجود افزایش خشونت در محل کار، تیراندازی در مدرسه، و اعمال خشونت آمیز تصادفی که هر روز در خیابان اتفاق می افتد، آیا واقعاً به اندازه کافی برای اطمینان از ایمن بودن شرکت ها و کارمندان خود تلاش می کنیم؟

آیا ما اقدامات ایمنی اداری را در نظر گرفته ایم؟

5 نکته ساده ایمنی دفتر کار برای ایمن نگه داشتن محل کار

خوشبختانه تلاش زیادی برای تغییر سطح امنیت و ایمنی در کسب و کار شما لازم نیست.

در اینجا چند راه ساده برای ایمن نگه داشتن دفتر خود در سال 2019 و بعد از آن آورده شده است.

1. بدانید چه کسی در دفتر است

ممکن است ایده ساده ای به نظر برسد – و همینطور است! اما اولین قدم عالی برای بهبود ایمنی دفترتان در سال جاری این است که بر شناسایی افرادی که در دفتر هستند، زمانی که آنجا هستند و به کجا می‌روند تمرکز کنید.

استفاده از چیزی به سادگی ثبت بازدید کننده می تواند به شما کمک کند افراد را به صورت الکترونیکی ردیابی کنید، بدانید که چند نفر زیر سقف شما حضور دارند و در مواقع ضروری اطلاعات سریعی را در اختیار شما قرار می دهند.

ممکن است فکر کنید نیازی به دانستن چه کسی در ساختمان ندارید، به خصوص اگر در یک مکان عمومی مانند کتابخانه کار می کنید، اما این اقدامی است که نیاز به تنظیم یا نگهداری زیادی ندارد.

و می تواند اعتماد و احساس ایمنی زیادی را برای بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان به مرکز شما ایجاد کند.

2. بدانید در اطراف شما چه می گذرد

یکی از مشکلات انجام کسب و کار این است که نمی توانید کسب و کار خود را از هر خطر احتمالی محافظت کنید.

با این حال، این بدان معنا نیست که حداقل نباید تلاش کنید تا درک بهتری از این خطرات داشته باشید.

انداختن دست به هوا و اینکه فکر می کنید در برابر چنین تهدیدهایی درمانده هستید، رویکرد اشتباهی است.

به جای نگرانی در مورد هر چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد، در دفتر خود قدم بزنید و به چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتد توجه کنید.

به عنوان مثال، اگر چراغ ها در راه پله ها سوختند، آنها را تعمیر کنید. ساده است، اما نور اضافی می تواند از سقوط افراد از پله ها در مواقع اضطراری یا فقط یک اتفاق روزمره جلوگیری کند.

به عنوان بخشی از این راهپیمایی، می‌توانید راه خود را به خارج از منطقه اداری طی کنید و ببینید در اطراف محیط، سایر مشاغل نزدیک شما و مردم در خیابان چه اتفاقی می‌افتد.

اگر کسب و کار شما روبروی یک ساختمان متروکه است، ممکن است مشکوک باشید که خرابکاران ممکن است اموال را تخریب کنند. اگر چنین است، ممکن است ایده خوبی باشد که در مورد امنیت شرکت خود فکر کنید.

5 نکته ساده ایمنی اداری برای ایمن نگه داشتن محل کار خود در سال 2019

3. بدانید از کجا کمک بگیرید

همانطور که به شناسایی ریسک های بالقوه در کسب و کار خود ادامه می دهید و همچنان به سمت ارائه خدمات ایمن تر حرکت می کنید محیط کار امن برای کارمندان خود، مطمئن شوید که مکان هایی را که می توانید در صورت نیاز به کمک به آنها مراجعه کنید، شناسایی کنید.

آیا نیاز به تعویض چراغ دارید؟ با کدام برقکار تماس می گیرید؟ آیا نیاز به تعمیر پله دارید؟ با پیمانکار تماس می گیرید؟ اگر چنین است، چه کسی؟ آیا به آن شرکت امنیتی که قبلاً ذکر شد نیاز دارید؟ کدام یک برای نیازهای شما مناسب است؟

شما می خواهید همه این اطلاعات را جمع آوری کنید و در مکانی قرار دهید که همه کارمندان شما بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

این طوری نیست که آنها بتوانند کار شما را انجام دهند. در واقع، این به آن‌ها کمک می‌کند تا احساس امنیت و امنیت بیشتری داشته باشند، زیرا می‌دانند که شما این موارد را برای هر موردی در جای خود قرار داده‌اید.

مهم این است که برای هر چیزی آماده باشید، اما نمی توانید برای همه چیز آماده باشید.

همانطور که به شناسایی مشاغل یا منابعی ادامه می دهید که می توانند به شما کمک کنند تا عملیات خود را ایمن تر کنید، آنها را یادداشت کنید یا در صحافی یا فایل آنلاین مستند کنید.

با گذشت زمان، تأیید کنید که اطلاعات ثبت شده قبلی هنوز معتبر است و کارمندان شما همچنان می توانند به آن اطلاعات اعتماد کنند.

4. بدانید چه محصولاتی بهترین هستند

بخشی از ایمن سازی دفتر خود به این معنی است که باید در مورد انواع محصولاتی که برای فضای شما بهترین هستند تحقیق کنید.

ممکن است لازم باشد درها، قفل ها، پنجره ها یا حتی سیستم های امنیتی دیجیتال را در نظر بگیرید تا به ایمن نگه داشتن فضای کاری خود کمک کنند.

صرفاً فکر کردن به ایمنی به این معنی است که برای شما مهم است، بنابراین آن علائم را نادیده نگیرید. اگر احساس می کنید کارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای بهبود آن فضا و حفظ فضای خود انجام دهید کارکنان ایمنروده خود را دنبال کنید

برای هر نیازی که دارید چندین گزینه را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر برای جلوگیری از سرقت درهای جدیدی نصب می کنید، در مورد اینکه کدام درب ها بهترین هستند و چه ویژگی هایی ارائه می دهند، تحقیق کنید.

برای دریافت ویژگی های امنیتی با کیفیت، به خصوص در مورد محصولات فیزیکی، نیازی به پرداخت اضافی ندارید.

وقتی در مورد امنیت دیجیتال برای عملیات آنلاین خود صحبت می کنید، بله، قیمت به معنای زیادی است، اما درب های فولادی درب های فولادی هستند. زنگ‌ها و سوت‌ها لزوماً فضای کاری شما را ایمن‌تر نمی‌کنند، بلکه هزینه بیشتری دارند.

5. بودجه داشته باشید

آخرین چیزی که باید در مورد ایمن کردن دفتر خود در نظر بگیرید این است که چقدر پول می توانید برای ایجاد بهبود سرمایه گذاری کنید.

اگر شما بودجه کوچک است، می توانید با آگاهی از خطرات احتمالی، به کارکنان خود برای پر کردن جاهای خالی اعتماد کنید.

آن خطرات برای مدیریت را در صورت بروز شناسایی کنید و آموزش مناسب را دریافت کنید تا همه از نحوه واکنش در شرایط اضطراری یا استثنایی آگاه باشند.

بودجه آموزشی خود را برای ایمنی شغلی مشخص کنید. در صورت امکان، یک متخصص را استخدام کنید تا بیاید و آموزش بدهد تا بتواند دفتر شما را با چشمانی تازه ببیند.

مانند این است که دو محصول را به قیمت یک محصول دریافت کنید: یک مربی خوب می‌تواند به شما توصیه کند که چگونه فضای کاری خود را برای همه ایمن‌تر کنید.

هنگامی که بودجه خود را شناختید، از بالای لیست کارها به پایین کار کنید.

روی مواردی با بیشترین ریسک و بیشترین تاثیر کار کنید. تعمیر قفل های معیوب، بهبود سیستم های تلفن و نصب اسکنر بارکد شناسایی، همه چیزهایی هستند که می توان با قیمت مناسب انجام داد.

و می تواند در درازمدت عملکرد شما و ایمنی کارکنان شما را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید